hayat, aldığımız nefeslerin toplamı değil, nefesimizi kesen anların toplamıdır...

17 Ocak 2010 Pazar

LECCO MILANO HATTI

2008 kışında yaptığımız seyahatlerden bahsediyordum sizlere...

En son karlı Mont Blanc tepelerinden inip İtalya, Lecco' daki otelimize ulaşmıştık. Macera dolu bir geceydi... :)

30.10.2008 sabahı uyanıp görüşme yapacağımız firmaya gittik.

Toplantıdan sonra bize Lecco tren garına kadar eşlik ettiler. Uzun bir bekleyiş sonrsında hareket ettik.

Lecco, İtalya' nın Lombardiya bölgesinde, Milano' ya 50 km uzaklıkta, Como Gölü' nün doğu yakasında yer alan küçük bir şehir.

Milano' ya vardığımız her halinden belli oluyordu.

Trenimizin hareket saatine daha vardı. Ablamla dışarıya çıkıp meydanın çaprazındaki Mc' ten hamburgerlerimizi yaptırıp istasyona geri dönüyoruz ve bavullarımızı masa yaparak biraz atıştırıyoruz. Sonra da Trenitalia ile Venedik' in yolunu tutuyoruz.

DOST Yayınları' nın Görsel Gezi Rehberleri serisinden "İtalya" elimde, Venedik' te bulunacağımız 3 gün için tur programı hazırlamaya çalışıyorum :)