hayat, aldığımız nefeslerin toplamı değil, nefesimizi kesen anların toplamıdır...

8 Mayıs 2008 Perşembe

ORHANİYE 'DEN GÖCEK 'E...

06.05.2008 sabahı 4'te 3 tekne, beraber yola çıktık. Hava güzeldi, güzel bir motor-yelken seyri yaptık.
Göcek Körfezi'ne geldiğimizde Darboğaz'dan geçip koyları dolaşmaya başladık. Hamam Koyu'nu gezip Nanette'in isteği üzerine Kale Koyu'ndaki tahta masalı, şirin lokantanın iskelesine bağlandık. Birer türk kahvesi içip köy ekmeklerimizi aldıktan sonra Port Göcek' e rota tuttuk.
Marina girişinde bir süre bekledikten sonra yerimize bağlandık. Ve işte süper bir marina...!
Anlatacak bir kelime bulamadığım için buraya bol bol fotoğraf koyacağım sanırım :)
Gulchin' i bir güzel yıkadıktan sonra biz de duşlarımızı aldık ve giyinip marinandan 5 dakika uzaklıktaki merkeze gittik. Saat 9'u geçiyordu ve hava serindi. Yemeğimizi yedik ve fazla vakit kaybetmeden tekneye döndük ve ben günlerdir yazamadığım bloğumu yazmaya devam ettim.

Bu gün sabah 9'da Dalyan'a, Kaunos'a, ve Çamur Banyosu'na tur düzenlendi. Her gün katılımcılardan yeni birisiyle daha tanışıyorduk. Tur çok zevkli geçmişti. EMYR Sekreteri Faruk Beyle de tanışma fırsatımız olmuştu.

Kral Mezarlıkları'nı görüp Kaunos'u gezdik. Karetta Karetta'ların yumurtalarını bıraktığı sahili gezdikten sonra güzel bir yemek yedik çamura bulanmaya gittik. Sanki farklı bir dünya gibiydi. Yüksek dağların kenarında ve yeşillikler içinde bir sağlık merkezi. Ben de yüzüme maske yaptım çamurdan, belki iyi gelir :)
Herkes yorulmuş bir halde otobüslere bindik ve dönüş yolunda da Debbie'ye biraz Türkçe öğrettim.
17:30 gibi döndük ve 18:30'da grup toplantılarımız vardı. Artık gruplar normal haline döndü ve burada 63 tekne olduk.
Toplantıdan sonra marinanın en şirin yerinde çok güzel bir kokteyl vardı. Plaket verildikten sonra çoğu kişi teknelerine döndü.

Biz de 1 haftadan beri teknede oturup ailece keyif yapamadığımız için kendimizi hemen tekneye attık. Babam bize birer içki hazırladı ve ben de şu anda havuzlukta oturmuş güzel bir müzik eşliğinde yazımı tamamlıyorum.
Ve son olarak...
Bize gerek telefonla ulaşan, gerek mail atan, ya da buradan yorumları ile bu uzun yolculuğu bizimle paylaşan herkese çok çok teşekkür ediyoruz.

Sevgili Gulchin Mürettebatı, Atalay Ailesi,
Yaşadıklarınızı teyzem ve ananem ile beraber büyük bir merak ve zevkle okuduk. Taa ki tekneyi su basma olayına kadar. Ananem çok üzüldü. 'Burda da mı buldu engin' dedi. Anladın sen onu:)
Sizi çook seviyoruz.Şimdiden çok özledik.
Kendinize çok iyi bakın ve gezinizin tadını çıkarın.
Gülesin- Yasemin - Beria

Adsız dedi ki...

Merhaba, Öncelikle gezinizin çok güzel geçtiğini sanıyorum. Umarım çok daha güzel geçer.Blogunuzu ilgi ile sanki oradaymışım gibi takip ediyorum.Eşim ve oğlum ile inşallah böyle bir etkinliğe katılabilirim. İyi yolculuklar dilerim.

Not:Fotografları siz çekiyorsunuz sanırım.Siz de fotograflarda daha çok gözükmelisiniz. Bende gezilerimde fotograf çektiğim için çok az görünürüm , sonradan üzülürüm.
Mehmet Ali BARUT

Adsız dedi ki...

nerde yeni post'lar gülçiinnn !!!
bekliyoruz büyük bir heyecanla
halamı ve nişanlımı öp kendinide öptür onlara:)
pınar

Mehmet Ali Bey,
yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Yeni yazıları da koymaya çalışıyorum.umarım onları da aynı zevkle okursunuz.
İnşallah siz de eşiniz ve oğlunuzla bizimkinden daha da güzel bir etkinliğe katılırsınız ve biz de sizin anılarınızı böyle okuruz.

Not: Fotoğraflar konusunda çok haklısınız. Bazen kendi kendimi bile çekmeye çalışıyorum.Ama birkaç kişi benim resimlerimi çekmeye gönüllü oldu.Gelecek yazılarımda onları da koyacağım.

Atalay Ailesinden Barut Ailesine Sevgiler...

Pınar ablammmm,
bizi hiç yalnız bırakmıyorsun yaaa,süpersin...
Yazmaya çalışıyorum ama zaman olmuyor ve birikiyor.
ama önümüzde uzun bir gece seyri var.Hava iyi olursa tamamlamayı düşünüyorum.
Eniştemi,seni ve nişanlımı bol bol öpüyoruz...

Sevgili Ailemiz!
Sizleri çok özledik gerçekten.
Denizde bu tür aksilikler oluyor ve olucaktır da. Ama merak etmeyin tek parça geri dönücez :)))
Hepiniz burnumuzda tütüyorsunuz.
Sizi seviyor ve tek tek öpüyoruz...